ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV)
ITIL® is a registered trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
This Course is part of the ITILv4 MP Collection
За Курса:
- The ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value course covers all types of engagement and interaction between a service provider and their customers, users, suppliers and partners. It focuses on the conversion of demand into value via IT-enabled services and focuses on the customer journey. It will provide candidates with the tools to increase stakeholder satisfaction by co-creating value which is integral to business success in the modern service economy.This course covers a wide range of methods that will enable IT professionals to interact with stakeholders to influence and improve the overall customer/user experience.
Цели – Какво ще научите:
The learning objectives of the course are based on the following learning outcomes of the ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value exam specification:
- Understand how customer journeys are designed
- Know how to target markets and stakeholders
- Know how to foster stakeholder relationships
- Know how to shape demand and define service offerings
- Know how to align expectations and agree details of services
- Know how to onboard and offboard customers and users
- Know how to act together to ensure continual value co-creation (service consumption/provisioning)
- Know how to realize and validate service value
Формат на курса:
Присъствен (Classroom) Курс в Учебната ни зала или В Офис на Клиент | Онлайн (Online/Virtual) Курс във виртуална зала с инструктор |
Език на курса:
Български (Bulgarian) | Английски (English) |
Може да изберете eзик, на който да се проведе обучението – български или английски. Всичките ни инструктори владеят свободно английски език.
Учебни Материали:
Учебните материали са достъпни в електронен формат. Могат да се ползват online/offline на всяко устройство. Неограничен достъп.
Лабораторна среда:
Всеки курсист разполага със собствена лаб среда, където се провеждат упражненията, част от курса. Не е необходимо да инсталирате софтуер на компютър или специални изисквания за хардуер.
Участниците в присъствен формат в Учебния ни център разполагат с индивидуален компютър по време на обучението.
След завършване получавате:
Exam Voucher | Letter of Course Attendance |
Официален международно признато писмо за участие в обучение.
Към Курса е включен един безплатен Ваучер за Изпит. Ваучер за Изпит/Изпит и Обучение не се предлагат отделно.
Продължителност:
- 3 работни дни (09:00 – 17:00)
- или
- 24 часа обучение (теория и практика) в извън работно време с продължителност 3 седмици
събота и неделя 10:00 – 14:00, 14:00 – 18:00, 18:00 – 22:00
понеделник и сряда 19:00 – 23:00
вторник и четвъртък 19:00 – 23:00
Плащане:
Заявка за издаване на фактура се приема към момента на записването на съответния курс.
Фактура се издава в рамките на 7 дни от потвърждаване на плащането.
Предстоящи Курсове:
Other ITIL v4 Classes:
Additional Dates can be provided via Chat, Phone or Email. Please contact us.
We will contact you after Enrolment to confirm and discuss the details of the Booking.
Instructors
Requirements
- Learners must have an ITIL 4 Foundation certificate, or have attended and passed ITIL 4 Managing Professional Transition.
Target audiences
- IT and digital professionals responsible for managing and interfacing with stakeholders and fostering relationships to gain value realisation
- Anyone who designs or manages customer journeys and experiences
- IT and digital professionals who need to manage customer demands and expectations